Cześć! Jak wiecie, od kilku już tygodni czynnie staram się kompletować punkty postępu w Legendarnym Wyścigu [1-wszy sezon] Fallout 76. Większość z Was wie czym jest w/w wyścig oraz sezony, lecz dla tych, którzy zaglądają tutaj i na streamy okazjonalnie, odsyłam na Stronę Fallout 76 gdzie możecie przeczytać szczegóły.
Do rzeczy, czemu w ogóle o tym piszę?
Ano powodów jest kilka, pierwszym powinno być proste 'narzędzie’ na jakie napotkałem się na jednym z for w tematyce F76 – mianowicie kalkulator XP oraz informacje o wydarzeniach związanych z Legendarnym Wyścigiem. Narzędzie jest autorstwa jednego z graczy o nicku LifeVeru – ZOBACZ TUTAJ.
Mała podpowiedź z mojej strony – możecie utworzyć swoją kopię kalkulatora i wpisać swój poziom w odpowiednią kratkę na górze, pozwoli Wam to szybko określić realność skompletowania wszystkich nagród pierwszego sezonu [moja kopia aktualizowana raz dziennie – TUTAJ]
Kolejnym powodem jest, miniony już weekend z podwójnym XP postaci… Muszę to napisać, choć widzowie już słyszeli wielokrotnie – w zbieraniu punktów doświadczenia bawiłem się świetnie!
Często grałem w drużynach z widzami (po streamach) oraz znajomymi. Często trafiałem również do bardzo przyjaznych drużyn publicznych – i to właśnie o tym elemencie chciałbym tutaj mocno zaakcentować. Jak we wcześniejszym wpisie, dotyczącym aktualizacji pisałem, na drużyny publiczne… nie czekałem. To prawda, nie czekałem, ale… zrobiły się dla mnie elementem niemal nieodzownym! Daje to dla mnie spore pokłady nowych doświadczeń i dodatkowej immersji z innymi, obcymi do tej pory graczami. To kolejny, po sklepach społeczności element, który bardzo przypadł mi do gustu!
Niestety, drużyny publiczne deklasują obecnie znane nam do tej pory 'teamy’ prywatne. Publiczna drużyna, zawsze wiąże się ze swego rodzaju 'boostem’, którego na próżno szukać w drużynach prywatnych. Moim zdaniem, Bethesda powinna się obecnie pochylić nad uruchomieniem czegoś na wzór klanu, gdzie moglibyśmy zbierać punkty doświadczenia lub czegoś na ten wzór, a wraz z postępem moglibyśmy to w jakiś sposób wykorzystywać w drużynach prywatnych (np. swego rodzaju tokeny, które czasowo pozwalałby uruchamiać bonusy, podobnie jak ma to miejsce w klanach innych znanych mi gier, m.in. World of Tanks, The Division 2).
Co wy sądzicie o takim rozwiązaniu? Może powinniśmy wspólnie napisać coś w rodzaju propozycji do rozwoju gry?
Dziś pojawię się na Live w okolicach godziny 18, gdzie chętnie z Wami porozmawiam na ten oraz dowolny inny temat związany z Falloutem 76!